Gnojidba ribizla

INFO: Od 1.9.2022 smo na novoj WEB stranici https://bbs.market/UZGVO/

Ovog proljeća sam za gnojivo jednog bloka posađenog crnog i crvenog ribiz(l)a, odlučio uzeti novo organsko gnojivo, koje do sada nisam koristio u mojim nasadima.
Moje su sadnice između redova udaljene 180 cm, a u redu su udaljene 120 cm.
Sadnice su posađene u jesen 2018. i proljeće, te jesen 2019. godine.
Početkom ožujka mjeseca 2020. godine, započeo sam sa plijevljenjem i uklanjanjem površinskog dijela zemlje koji se jako ispunilo korijenjem trave i drugog raznog korova.
Nakon te obrade/pripreme sadnica, odmah sam im dodavao oko 190-210g organskog gnojiva.

Normalno, nisam radio analizu tla, jer mi je preskupa, s obzirom na nedostatak prijašnjih prinosa, sa kojima bih mogao napraviti usporedbu i donijeti neke kvalitetne zaključke oko načina gnojidbe. (Ja nisam školovani agronom, pa moj način uzgoja, neka Vam ne bude referenca, već sam informacija)
Uglavnom, dok ne dođem do punog roda većine broja sadnica, gnojidba na tom bloku ribiz(l)a će biti sa istim organskim gnojivom.
Cijena po kojoj kupujem ovo gnojivo je 79,99 kuna za vreću od 25 kg.
Po sadnici to iznosi 60-67 lipa.
Za plijevljenje i gnojidbu, po sadnici potrošim između 2,5-3 minute.
Popratit ćemo prinos slijedećih 5 godina...


P.S. - Pošto ne želim oglašavati ili favorizirati određenog proizvođača gnojiva, za informacije o kojem se gnojivu radi ili neka druga pitanja, molim vas postaviti pitanja preko moje kontakt web stranice. Hvala.






Primjedbe